2009年1月8日 星期四

鳴呀.....天氣不似預期....

日溫差成30度..我大感冒了...
不過..都係因為病左..唔使湊女...得以 update 下個 blog..
數數下岩岩一個月冇 update 啦...咩原因..

1)...湊我個皇帝女....



















外母走左..真係冇覺好訓..呢2個禮拜先乖番D...

2)...炒 forex....













炒呢D有個好處....冇時間限制....5日24小時都有得玩..唔使好似股市咁要等死...
有開 M Group 既巴打都知....有條木咀成日問939 同388 個價..係因為我個交易時間8成出左街...點炒呀....今個月夾輸左50%....放棄一輪啦..不過港女當然照睇啦...

有一樣想講...D人叫中國救經濟....仲有用內銷...小弟不敢苟同...美國始終係世界最大經濟體..08年大約 personal spending 有 13,000 billion....大慨十三萬億...即係九十萬億人仔左右...
而大陸...推算去到08年底...人總消費大慨有十一萬億人仔....而現時大陸 personal spending 約佔全球5%..美國佔一半左右....(misc 有錯請插..data from Bureau)..

當佢double 啦..都只係人地20%....小弟都唔知點樣谷內需谷咁多出黎.....所以咩幾千億救市...杯水車薪.....不過當然唔好學我地D 林D9官落區叫人消費啦.....

check 番 Bloomberg....而家港女 P/E 仲有成9倍..不過據小弟情報所知 (我之前仲邊行你地都知...) 上市公司 profit 倒退50%唔係一件出奇既事....咁推算..打過6折..而家 P/E 都成 15 倍..不過...the worst is yet to come....2009...大家準備艱苦渡過啦...

沒有留言: